Пациенттерді қолдау және ішкі сараптама қызметі
ҚҰРМЕТТІ ПАЦИЕНТТЕР!
Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрлігінің Медициналық және фармацевтикалық қызметті бақылау комитетінің 26.02.2015 ж. хатының негізінде денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрі бекіткен медициналық қызметтер сапасына ішкі және сыртқы сараптаманы ұйымдастыру және жүргізу жөніндегі 2015 жылға арналған Жол картасын іске асыру шеңберінде «Қалалық кардиологиялық орталық» ШЖҚ МКК пациенттерді қолдау және ішкі бақылау (аудит) (бұдан әрі-қызмет).
Пациенттерді қолдау және ішкі аудит қызметінің міндеті азаматтардың ТМККК (тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі) шеңберінде және МӘМС (міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру) жүйесінде сапалы медициналық көмек алуға құқықтарын іске асыруды қамтамасыз ету, сондай-ақ пациенттерді медициналық қызмет көрсету мәселелерінде қолдау болып табылады
Қызметтің мақсаты-пациенттердің шағымдарын «осында және қазір» қағидаты бойынша жедел шешу, сондай-ақ көрсетілетін медициналық қызметтердің сапасын жүйелі талдау және жақсарту.
- Пациенттерге медициналық көмек көрсету сапасын Денсаулық сақтау саласындағы белгіленген стандарттарға сәйкестігін бағалау (клиникалық аудит) және комиссиялық бағалауға жататын жағдайларды іріктеу;
- ТМККК шеңберінде және МӘМС жүйесінде тегін медициналық көмек көрсету қағидаларын сақтау
- Жұмыстағы ақаулардың алдын алуға және жоюға және медициналық көмектің сапасын, тиімділігін арттыруға бағытталған бағдарламалық іс-шараларды әзірлеу.
Біздің сапа саясатымыздың принциптері:
- Пациенттің сұраныстары мен үміттерін қанағаттандыруға бағытталған.
- Көрсетілетін медициналық көмектің жоғары сапасына бағытталу.
- Пациенттердің қауіпсіздігін қамтамасыз ету және медициналық көмек көрсетудегі Медициналық және басқа да қателерді жою.
- Әрбір қызметкердің медициналық көмектің сапасын және пациенттердің қауіпсіздігін үздіксіз арттыру процесіне қатысуын ынталандыру.
- Сапалы медициналық қызметтердің қолжетімділігі мен пациенттердің қауіпсіздігі саласындағы міндеттер мен проблемаларды шешуге жүйелі тәсіл.
Қызметтің келесі құрамы бекітілді:
Қызмет төрағасы болып директордың ұйымдастыру-әдістемелік жұмысы жөніндегі орынбасары А. Г. Рақышева тағайындалды
- Шукргалиева З. А. — бас медбике
- Ибрагимова Э. И. — дәрігер-эпидемиолог
- Ақылбекова Г. Д. — дәрігер кардиолог
- С. Б. Әміржанова – реанимация және қарқынды терапия бөлімшесінің аға медбикесі
ПАЦИЕНТТЕРДІ ҚОЛДАУ ЖӘНЕ ІШКІ АУДИТ ҚЫЗМЕТІНЕ КЕЛЕСІ ЖАҒДАЙЛАРДА ХАБАРЛАСУҒА БОЛАДЫ:
- Егер медициналық көмек көрсету сапасына наразы болса;
- Медициналық персоналдың дөрекі көзқарасына тап болды;
- ТМККК шеңберінде және МӘМС шеңберінде көрсетілетін медициналық қызметтер үшін медициналық персоналдың ақшалай қаражатты бопсалау фактілеріне тап болды
- Денсаулық сақтау саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер стандарттары бұзылған кезде
Сіз көрсетілетін медициналық көмектің сапасы, ұйым персоналының қолдауы мен дамуы туралы келушілер мен пациенттерге сыпайы және мұқият қараудың барлық мәселелері бойынша хабарласа аласыз:
- Сенім телефондары бойынша — 8 (708) 582-07-17 (тәулік бойы);
- телефондары бойынша — 8 (727) 225 93 06;
- сайт директорының блог — платформасына,
- шағымдар мен ұсыныстарды қабылдау жәшіктері арқылы,
- тікелей қызмет төрағасына (директордың ұйымдастыру-әдістемелік жұмыс жөніндегі орынбасары).
- кардиологиялық орталық директорының жеке қабылдауы